Posted by: kuyan | April 16, 2007

Mengadu

Ke mana hendak aku mengadu?

nun Jauh di lubuk hatiku..

Sedih,Resah,gelisah,sesal,marah, sayu..

Segala menjadi satu..

Makin hari makin hancur makin kaku…

Suara hati dari mengingatiMu…

Hanya Engkau Ya Allah ya Tuhan,

Engkau jua Yang aku harapkan…

Semoga diberi kudrat dan kekuatan,

Untuk ku hadapi segala kekalutan,

Janganlah Kau berikan bebanan,

Yang tak sanggup aku pikulkan,

Ya Allah sungguh aku pasrah…aku berserah…

Janganlah Kau biarkan aku punah…

Daripada terus mengingatiMu ya Allah….

Amin Ya Rabbil A’lamin….

Tinggalkan Jawapan

Kategori

