Posted by: kuyan | April 24, 2007

Di sebalik semua

Kadang-kadang, apa yang kita nak, tak semestinya akan dapat….sebab
Allah tak kasi….usahlah dipertikaikan…usahlah tak puas
hati….kenapa?kenapa?kenapa org lain dapat aku tak dapat?Kenapa jadi
camni kat aku?…

…ada hikmah di sebalik semua…kadang-kadang bila terfikir…org nak
PhD, dapat PhD….tapi kenapa aku macam tak dapat je….rasa putus asa,
rasa sedih….macam-macam aku rasa….tapi, tulah, memang aku nak tempis
semua perasaan negative tu, cuma aku ni lemah-selemahnya….

iman aku sat jatuh, sat naik….

..kadang-kadang….aku rasa aku redha dengan semua yg terjadi…

….tapi bila kadang-kadang terkenang….membuak-buak di dada ni…rasa macam-macam….

Allah lebih tahu…semua yang berlaku…Allah jua yang Maha Tahu

…akan ku tempuh jua segala dugaan ini dgn sabar….memang payah…tapi aku cuba…

Tinggalkan Jawapan

Kategori

