Posted by: kuyan | April 24, 2007

Di sebalik semua

Kadang-kadang, apa yang kita nak, tak semestinya akan dapat….sebab
Allah tak kasi….usahlah dipertikaikan…usahlah tak puas
hati….kenapa?kenapa?kenapa org lain dapat aku tak dapat?Kenapa jadi
camni kat aku?…

…ada hikmah di sebalik semua…kadang-kadang bila terfikir…org nak
PhD, dapat PhD….tapi kenapa aku macam tak dapat je….rasa putus asa,
rasa sedih….macam-macam aku rasa….tapi, tulah, memang aku nak tempis
semua perasaan negative tu, cuma aku ni lemah-selemahnya….

iman aku sat jatuh, sat naik….

..kadang-kadang….aku rasa aku redha dengan semua yg terjadi…

….tapi bila kadang-kadang terkenang….membuak-buak di dada ni…rasa macam-macam….

Allah lebih tahu…semua yang berlaku…Allah jua yang Maha Tahu

…akan ku tempuh jua segala dugaan ini dgn sabar….memang payah…tapi aku cuba…

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: