Posted by: kuyan | Julai 8, 2008

Mama,Papa

Rindulah kat Mama ngan Papa…

Kuyan memang nak carik keje yg elok…arituh memang cakap kat Papa ngan Mama nanti balik sini nak carik keje elok…nak belikan umah untuk papa & Mama duduk…tak payah dah duduk sewa rumah orang….sepatutnya sekarang papa dan mama duduk senang je…duduk rumah besar…dari dulu asyik duduk rumah kecik…kalau ada rumah besar sket pun rumah sewa je…

..operate mata papa..jaga kesihatan papa dan mama…..

..memang kalau boleh nak carik keje yg okay sket kat sini…dapat duit sendiri…tak payah nak bergantung kat orang lain…

..rasa macam tak aci sebab org lain dah ada rumah sendiri….dulu derang dah merasa hidup senang….

 

…tapi kita ni dari dulu tak pernah senang…

 

…tapi nanti mesti ada org kata Kuyan ni tak bersyukur kan?Duit tak boleh beli segalanya..

blah ahh…

..pedulik apa orang kata?

…tapi macama ni?Susahlah…papa, mama….

…kuyan dah takde confident…nak carik keje….

…since fail phd dulu…rasa macam susah je nak hadapi semua…rasa diri kecik macam semut…

…bawak kereta pun tak reti…semua benda pun tak reti…malu je kat semua orang…

macamana ni?

Allah tolong aku Allah….

Tolong aku untuk tolong Papa dan mama….berilah mereka kesihatan, jauhkan mereka dari seksa nerakamu…dah lama sangat mereka bersusah untuk aku dan adik-beradik lain..mereka dah tua….tolonglah hambaMu YaAllah…tolong jaga mereka…aku ni jauh sangat….

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: