Posted by: kuyan | Ogos 20, 2008

Aku

Aku ini sedang tersungkur

Ketika meniti jalan hidupan

Tak mampu bangun terus tertidur

Gagal teruskan perjalanan ke hadapan

 

Tidak ku sangka penuh berliku

Perjalanan hidup di hadapan itu

tak semudah harapan yang diimpikan

Tak secerah cahaya yang ku harapkan

 

 

Aku masih disini kakiku patah

Untuk terus mengatur langkah

Terasa jauh darimu Allah

Usah biarkan aku hilang arah

 

 

Apa jua ujian Kau padaku Rabbi

Kurniakanku kekuatan untuk menghadapi

Lemahnya aku Ya Allah gelapnya hati

Bergelumang dosa hari ke hari

 

 

Wahai ayah,ibu dan suami

Maafkan aku jadi begini

Tak mampu menjadi anak dan isteri

Tunaikan kewajipan amanah Illahi

Tinggalkan Jawapan

Kategori

